OT topošie reklāmas dizaineri piedalās kāzu tematikai veltītā izstādē

1.martā Rīgā, viesnīcā "Maritim Park Hotel Riga", norisinājās izstāde "Weddingday – 2015", kuras dalībnieku vidū bija arī Ogres tehnikuma (OT) audzēkņi.

Lai izstādei varētu izvēlēties labākos darbus, pirms tam tehnikumā notika grafiskās reklāmas konkurss, kurā tika dots  uzdevums izstrādāt dizaina priekšlikumu materiālā galda kartei, ielūgumam, etiķetei, ēdienkartei, apsveikumam, priekšmetiem pēc autora izvēles.

 

Konkursā par tiesībām startēt izstādē piedalījās ESF finansētās izglītības programmas "Reklāmas dizains" 1RDv grupas audzēkņi, kuri apgūst profesiju pēc vidējās izglītības iegūšanas. 

"Vidusskolu grupas audzēkņi visai drīz iekļausies darba tirgū, un piedalīšanās šādā izstādē ļauj viņiem izvērtēt, vai savus darbus viņi spēj arī pārdot," norāda pedagoģe Daina Asarīte. Un turpina: "Interese par mūsu audzēkņu darbiem ir pietiekami liela, jo tie izceļas ar netradicionālu un radošu pieeju grafiskajai reklāmai, atšķirībā no standartizētajiem ražojumiem'.

Vislielākā apmeklētāju interese bija par oriģinālajiem ielūgumiem, jo ikviens jaunais pāris meklē personīgo attieksmi pret saviem viesiem, kurus aicina uz kāzām.

 "Ogres tehnikums Latvijā lielākajā kāzu tematikai veltītajā izstādē piedalās pirmo reizi. Plānojam to darīt arī nākamgad, iesaistot arī pārējos reklāmas dizaina programmas audzēkņus. Izstādē provizoriski ir vairāki tūkstoši apmeklētāju, kuri visu laiku pienāk pie mūsu stenda, lai izrādītu interesi par iespējām veikt pasūtījumus. Tie ir mūsu audzēkņu potenciālie klienti, un šāda sadarbība ir ļoti lietderīga," uzsver OT projektu vadītāja tālākizglītības jomā Ilze Ozola.