Klientu apkalpošanas speciālists
Izglītības programma |
Administratīvie un sekretāru pakalpojumi |
|
Iegūstamā kvalifikācija |
Klientu apkalpošanas speciālists |
|
Programma akreditēta |
Līdz 2021. gada 6. oktobrim |
|
Iepriekšējā izglītība |
Pamatizglītība |
|
Programmas īstenošanas forma |
Klātiene |
|
Mācību ilgums |
4 gadi |
|
Iegūstamais izglītības dokuments |
Diploms par profesionālo vidējo izglītību |
|
Mācību programmas saturs
|
Vispārizglītojošie mācību priekšmeti · Latviešu valoda · Matemātika · Pirmā svešvaloda · Otrā svešvaloda · Informātika · Dabas zinības · Ekonomika · Latvijas un pasaules vēsture · Ģeogrāfija |
Profesionālie mācību priekšmeti · Grāmatvedība, · Dokumentu pārvaldība, · Vadības teorija, · Mārketinga pamati, · Profesionālā ētika un lietišķā etiķete, · Klientu apkalpošanas organizācija, · Datormācība, · Lietišķās svešvalodas (angļu un krievu), · Lietišķā komunikācija, · Organizācijas un saskarsmes psiholoģija, · Darba un saistību tiesības, · Praktiskā stilistika, · Darba aizsardzība. |
Kvalifikācijas prakse ceturtā kursā 960 stundas |
||
Profesionālās prasmes
|
· Organizēt klientu apkalpošanu uzņēmumā. · Pareizi kontaktēties ar klientiem. · Juridiski un stilistiski pareizi izstrādāt un noformēt dažādus dokumentus. · Strādāt ar Microsoft Office datorprogrammām. · Pārzināt grāmatvedības un mārketinga pamatus. · Runāt un izstrādāt dokumentus lietišķajās svešvalodās (angļu un krievu). · Orientēties būtiskākajos tiesību pamatu un darba aizsardzības jautājumos. · Uzvesties un ģērbties atbilstoši lietišķajam stilam. |