Viesmīlības pakalpojumu speciālists
Viesmīlības pakalpojumu speciālists plāno, organizē un veic kvalitatīvus viesu uzņemšanas un apkalpošanas darba procesus viesmīlības uzņēmumos atbilstoši viesu un uzņēmuma interesēm; organizē vietējās tūrisma aktivitātes; apgūst un pilnveido jaunas racionālas profesionālas iemaņas; sazinās valsts valodā augstākajā līmenī un svešvalodās, sekmē uzņēmuma pozitīva tēla veidošanu savas kompetences ietvaros un ir atbildīgs par sava darba rezultātu un kvalitāti.
Viesmīlības pakalpojumu speciālists ir nozares speciālistu vadībā nodarbināta persona vai pašnodarbināta persona, kura var veikt individuālo komercdarbību un var būt nodarbināts tūrisma uzņēmumos un tūristu mītnēs – viesnīcās, moteļos, jaunatnes tūristu mītnēs, viesu mājās, sanatorijās, kempingos, pansijās.
Izglītības programma |
Viesnīcu pakalpojumi |
|
Iegūstamā kvalifikācija |
Viesmīlības pakalpojumu speciālists |
|
Programma akreditēta |
Līdz 2022. gada 7. decembrim |
|
Iepriekšējā izglītība |
Pamatizglītība |
|
Programmas īstenošanas forma |
Klātiene, darba vidē balstītas mācības |
|
Mācību ilgums |
4 gadi |
|
Iegūstamais izglītības dokuments |
Diploms par profesionālo vidējo izglītību |
|
Mācību programmas saturs |
Vispārizglītojošie mācību kursi
|
Profesionālie mācību kursi · Tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbības pamatprocesi · Viesmīlības pamatprincipi tūrisma un viesmīlības uzņēmumā · Prakse tūrisma un viesmīlības uzņēmumā · Telpu un vides sagatavošana viesu uzņemšanai · Viesu apkalpošana izmitināšanas un apkalpošanas mītnēs · Tūrisma un viesmīlības pakalpojumu un papildpakalpojumu pārdošana · Lietišķās sarakstes nodrošināšana un informācijas aprite · Uzskaites un atskaites dokumentācijas sagatavošana tūrisma un viesmīlības uzņēmumā · Preču un pakalpojumu iepirkšana tūrisma un viesmīlības uzņēmumā · Viesu uzņemšanas dienesta pakalpojumu nodrošināšana · Konferenču un semināru apkalpošana · Telpu dizains un floristika · Viesu mērķu grupu apkalpošana · Viesmīlības pakalpojumu speciālista prakse · Sociālās un pilsoniskās prasmes · Sabiedrības un cilvēka drošība · Valodas un kultūras izpratne un izpausmes · Zaļās prasmes · Sociālās un pilsoniskās prasmes · Viesmīlības pakalpojumu speciālista prakse |
Profesionālās prasmes
|
· Plānot, organizēt un koordinēt savu darbu viesmīlības uzņēmumā, nodrošinot visu resursu pilnvērtīgu izmantošanu · Izmantot drošus darba paņēmienus darbības procesā, ievērojot tehnoloģisko iekārtu un inventāra lietošanas noteikumus · Izprast un piemērot darba un vides aizsardzības, elektrodrošības, ugunsdrošības noteikumus, sniegt pirmo palīdzību atbilstoši nepieciešamībai |